فقط بخند

آدمک اخر دنیاست  بخندلبخند

آدمک مرگ همین جاست بخندلبخند

دست خطی که تو را عاشق کرد , شوخی کاغذی ماست  بخندلبخند

آدمک خر نشوی گریه کنی , کل دنیا سراب است بخندلبخند

آن خدایی که بزرگش خواندی , به خدا مثل تو تنهاست  بخندلبخند

لبخندلبخندلبخندشاد باشیدلبخندلبخندلبخند



نظرات شما عزیزان:

فرشته عشق
ساعت16:29---7 بهمن 1393
نمی دونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگیمو
نمی دونم چرا قسمت می کنم روزای خوب زندگیمو
چرا تو اول قصه همه دوسم دارن
وسط قصه می شه سربه سرمن می ذارن
تا می خواد قصه تموم شه همه تنهام میذارن
می تونم مثل همه دو رنگ باشم دل نبازم
می تونم مثل همه یه عشق بادی بسازم
تا با یه نیش زبون بترکه و خراب بشه
تا بیان جمعش کنن حباب دل سراب بشه
می تونم بازی کنم با عشق احساس کسی
می تونم درست کنم ترس دل دلواپسی
می تونم دروغ بگم تا خودم شیرین کنم
می تونم پشت دلها قایم بشم کمین کنم
ولی با این همه حرفا بازم من مثل اونم
یک دروغگو می شمو همیشه ورد زبونم
یه نفر پیدا بشه به من بگه چیکار کنم
با چه تیری اونی دوستش دارم شکار کنم
من باید از بفهمم چه کسی دوستم داره
توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره


فرشته عشق
ساعت12:00---5 بهمن 1393
تنگی نفست رو
ننداز گردن آلودگی هوا
ببین دلت کجا گیر کرده …


ՏʍՐ7
ساعت11:56---10 دی 1393
زوریه؟چشم میخندیم دیه چاره ای نیس

پاسخ:اره زوری همه باید بخندن


سحربانو
ساعت15:39---9 دی 1393
سلام anjell
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

anjell بهم سر بزن منتظرتم
پاسخ:سلام بله یادمه ممنون سرزدی سعی میکنم حتما سربزنم


بهار
ساعت16:23---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست anjell واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

nafas jojo
ساعت20:59---16 آذر 1393
سلام دوست گلم وب خیلی زیبایی داری محشره
مرسی از اینکه ب وب من سر زدی
پاسخ:سلام خواهش میکنم ممنون سر زدی


مهرنوش
ساعت15:55---16 آذر 1393
anjell وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ anjell را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت20:49---11 آذر 1393
anjell وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ anjell را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


مهرنوش
ساعت18:49---10 آذر 1393
anjell وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ anjell را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
پاسخ:سلام مهرنوش ممنون به وبلاگم سرزدی و نظردادی ممنونم حتما سرمیزنم


sami
ساعت11:47---4 شهريور 1393
برای آرامش خودمون هم که شده باید الکی الکی بخندیم......
پاسخ:قطعا بخند که دو روز دنیا وقت غم و غصه نیست بخند


arash
ساعت5:37---5 مرداد 1393
یک شبی مجنون نمازش را شکست
بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نیشتر عشقش به جانم میزنی
دردم از لیلاست آنم میزنی

خسته ام زین عشق دلخونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو / این لیلای تو ..... من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم.
در رگ پنهان و پیدایت منم

الها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم.
صدقمار عشق یکجا باختم

کردمت آواره صحرا نشد
گفتم عاقل میشوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی..
دیدم امشب با منی گفتم بلی..

مطمئن بودم به من سر میزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خارت کرده بود
درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم.
صد چو لیلا کشته در راهت کنم
پاسخ:ممنون


sami
ساعت3:17---23 تير 1393

سلام.وبه خوبی داری.میخوای تبادل لینک کنیم؟اگه آره بیا وبم تبادل لینک اتوماتیک انجام بده تا تبادل لینک داشته باشیم.خوشحال میشم این کارو کنی.موفق


پاسخ:سلام ممنون نظر لطفته حتما این کار را میکنم خوشحال باشید!


zohreh
ساعت20:41---16 تير 1393

سلام
وب زیبایی دارید به من سر بزنید

سلام زهره خانم ممنون نظر لطفته حتما سرمیزنم خنده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 29 خرداد 1398برچسب:بخند, | 17:13 | نویسنده : anjell |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس